Takový byl WAKE UP 2010 (video)
20. 7. 2010
WAKE UP 2010 zachycený na kameře našeho reportéra najdete ZDE. Další pěkné videjíčko od Tommyho ze serveru sety.cz najdete ZDE.

Takový byl WAKE UP 2010 (foto)
20. 7. 2010
Kolekce fotek od Martina Moštěka TADY, TADY a TADY
Vychytané fotoreporty na vychytane.cz ZDE
WAKE UP na Freemusic TADY
Techno.cz klikejte TADY
Poslouchej.net ZDE

Registrujte se na workshop s Dub FX a Verra Cruz
22. 6. 2010
Spustili jsme registraci na workshop s Dub FX a kytaristou Marcem z Verra Cruz. Dub vás zasvětí do tajů své hudební produkce a provede světem krabiček a pedálů, které používá ve své tvorbě. Marc vám řekne, jakým způsobem používá kytaru, prozradí vám pár triků a bude k dispozici pro vaše dotazy. Workshopy budou na Gat Electra Techno stage v sobotu. Workshop s Marcem od 13:30, Dub FX od 14:10. Protože je kapacita omezené, zájemci se musí registrovat předem v sekci "Workshopy" (v horní nabídce).

Pozvání na Gat Electro Stage s Josefem Sedloněm a DJ Jerrym
21. 6. 2010
A máme tu pozvání od dvou skvělých DJs Josefa Sedloně a DJ Jerryho. Už se to blíží a tyhle DJs špičky brzy vystoupí na festivalu WAKE UP v Louce. Checkujte video Josef Sedloň a DJ Jerry.

Bitva o WAKE UP 2010 ve fotografiích
20. 6. 2010
Pro všechny je k dispozici kolekce fotografií z Bitvy o WAKE UP 2010 od Luboše Budného. Foto zde. Tak se kochejte :)

Vstupenky za 350, stanování zdarma a další informace v sekci INFO
19. 6. 2010
Všechny podrobné informace o vstupném, předprodeji, ubytování v stanovém městečku zdarma, dopravním spojení i parkování najdete v sekci INFO.

Dub FX skutečně dorazí na festival WAKE UP 2010!
15. 6. 2010
Není to fáma, není to vtip a i když je to neuvěřitelné, Dub FX dorazí na WAKE UP a bude tu pro všechny své příznivce. Vystoupí oba dny a dokonce se chystá i workshop s Dubem. Mrkněte také na jeho vidopozdrav.

Bitva o WAKE UP 2010 má své vítěze
12. 6. 2010
Dnešní hudební klání o účast na hlavní stage festivalu WAKE UP 2010 má své vítěze. Navzdory závěrečné průtrži se v hospodě Na Statku představily návštěvníkům čtyři kapelky. Přehlídka to byla zajímavá a výsledky hlasování fanoušků velmi vyrovnané. Na čtvrtém místě se umístili miroslavští Natural 95, třetí skončili znojemští BS-2, druhé místo patří znojemským NO-DUR, vítězství si odvezli do Jihlavy A-Dictone. Na WAKE UPu si tedy zahrají A-Dictone a N.O.D.U.R.! Díky všem za účast a těšíme se na viděnou 25. a 26. června.

Bitva o WAKE UP rozhodne dnes
12. 6. 2010
Dnešní Bitva o WAKE UP v hospodě Na Statku rozhodne, které dvě ze čtyř kapel si zahrají na hlavní stage. Přijďte povzbudit a vybrat vítěze. Bitvy se zúčastní kapely N.O.D.U.R., A Dicktone, Natural 95 a BS-2.

J.A.R. zdraví příznivce festivalu WAKE UP
10. 6. 2010
Pozdrav pro všechny příznivce festivalu WAKE UP a kapely J.A.R. od Oty Klempíře. Tak se na to kurva přijďte podívat! Sleduj video ZDE.

Předprodej v plném proudu
10. 6. 2010
Nezapomeňte si včas rezervovat vstupenky! Stále běží předprodej v síti Ticketstream, vstupenky seženete také v turistickém informačním centru ve Znojmě a v Moravském Krumlově. Využijte super cenu 350 Kč v předprodeji!

Plakáty WAKE UP jsou venku
10. 6. 2010
Jestli jste ještě nepotkali plakát WAKE UP 2010, můžete si ho stáhnout ZDE.

Bitva o WAKE UP – na hlavní stage si zahrají dvě kapely!
7. 6. 2010
Pro velký zájem ze strany kapel jsme otevřeli prostor pro dvě kapely namísto jedné, které si zahrají na hlavní stage na WAKE UPu. Současně s tím oznamujeme, že se bitvy na Statku z organizačních důvodů zúčastní polovina ze soutěžních kapel, tj. čtyři kapely. Hodně zdaru!

Všechny kapely, které jsou zařazené na webu do hlasování upozorňujeme, že pokud se budou množit případy podvádění v průběhu hlasování, bude dotyčná kapela vyřazena ze hry. Hrajeme fér.

Bitva o WAKE UP - hlasování
25. 5. 2010

Bitva o WAKE UP - přerušení ankety
24. 5. 2010
Anketa byla přerušena... Od zítřka budete moci hlasovat znovu.

Bitva o WAKE UP 2010 – sledujte video
8. 5. 2010
Sledujte video s informacemi o letošní Bitvě o WAKE UP! Video najdete ZDE.

Bitva o WAKE UP 2010 startuje
8. 5. 2010
Pozor všem kapelám ze Znojemska a okolních regionů. Chcete si zahrát na festivalu WAKE UP na hlavním podiu s hvězdami jako je JAR, Dub FX, Akurat nebo Toxique? Máte šanci. Přihlašte se do Bitvy o WAKE UP. Jak to bud probíhat?
  • Zaregistrujte svou kapelu emailem (info@wakeup.cz) do 23. května
  • 24. 5. zveřejníme na webu wakeup.cz seznam přihlášených kapel
  • Fanoušci vyberou formou hlasování pět kapel, které se zúčastní Bitvy o WAKE UP 2010
  • Hlasování bude otevřené do 6. června
  • Bitva o WAKE UP 2010 proběhne live 12. června Na Statku ve Znojmě

Párty na náměstí s kapelou Goodfellas
3. 5. 2010
Těšte se! 24. června, tedy pouhý jeden den před vypuknutím festivalu, si uděláme příjemnou akustickou párty se skvělýma klukama z kapely Goodfellas. Párty proběhne na Horním náměstí pod širým nebem. Začneme ve dvě hodiny. Kdo přijde s kytarou, bubínkem či jiným nástrojem, dostane od nás pivko zdarma. Pojďte se pobavit a příjemně naladit, než to vypukne. S Goodfellas to půjde samo :-)

Vstupenky na WAKE UP koupíte na Majálese jen za TŘI STOVKY
27. 4. 2010
Nepropásněte svou šanci. Dvoudenní vstupenky na WAKE UP budou k mání v průběhu zahajovací akce znojemského Majálesu jen za 300 Kč! Akce probíhá na znojemském „gymplu“ 4. května od 15 hodin. Najděte si nás tam :-) Info o Majálese TADY.

Předprodej vstupenek začne v pondělí
24. 4. 2010
Od pondělí 26. dubna máte možnost zakoupit dvoudenní vstupenky ve znojemském Turistickém informačním centru na Obrokové ulici (u radnice) za luxusní cenu 350 Kč. Vstupenky jsou k dostání také v síti Ticketstream, kde jsou k dispozici i jednodenní vstupenky za 250 Kč. Na místě budou vstupenky za cenu 430 Kč na oba dny a za 330 Kč na jeden den.

Majáles začíná ve Znojmě 4. května!
23. 4. 2010
NIghtwork, Žlutý pes, Sunshine, Clou – skvělé kapely na skvělé akci. Majáles už počtvrté dokonale ulítlou party nejen pro studenty. Ladies´Party!!!, zvolte si svého krále, vyberte MISS, nebo se připojte k unikátnímu projektu Maturitní nalejvárny. Více informací na www.majaleszn.cz.

WAKE UP 2010 je kompletní!
21. 4. 2010
Už jenom dva měsíce a do Louky vtrhne muzika. Tentokrát to bude ve velkém stylu. WAKE UP nabídne opravdové lahůdky domácí i světové scény. Začíná se mluvit o jednom z největších festivalů na Moravě a dokonce jediném festivalu, kde se potkají světové kapely a hvězdy taneční klubové scény v uchvacujícím prostředí kláštera.

Kdo za vámi přijede tentokrát? Dub FX z Austrálie, Verra Cruz z Anglie, The Eccos z Rakouska, Akurat z Polska, Živé Kvety ze Slovenska a domácí J.A.R., Rybičky 48, Kurtizány z 25. avenue, PIO Squad, Toxique, Airfare, Sto zvířat, Houba, Thunderbirds, PVA, Los Perdidos, Kofe-in a znojemští X-Core a Bluesteak. Ano, je to neuvěřitelné, ale přesně ty kapely, které jste žádali. K tomu Kurtizány a legendární punkoví PVA z Plzně, kteří se opět pustili do koncertování!

Pořád málo? OK, pak je tu nová a sexy GAT ELECTRA STAGE se smrští DJs a taneční muziky. Na koho se můžete těšit v tajuplných útrobách budovy starého kláštera? Takže v čele přehlídky taneční události roku na Moravě budou Orbith, Josef Sedloň, Jerry a Elektrabel. Dále vystoupí Sonority (live), rakouští Rotation Index (live) , DJane Patricia, FUN G!, Luis, B.UNQ!, Mindhole, Merflinger, Matimur, Naabish, Phil Albedo, Ronnie, Taureen, Patrick Prelovský, Marc Eleanor a samozřejmě naši oblíbení Gat Electra v plné sestavě!

Dub FX na WAKE UP!
4. 4. 2010
Je to tady, neuvěřitelné se stalo skutečností. Dub FX přijede na WAKE UP! Vystoupí hned dvakrát, v pátek i v sobotu a přislíbil také workshop pro své příznivce. Představí se vám společně s Flower Fairy a CAde. Máme se na co těšit.

Ochutnejte skladbu Flow nebo Love Someone.

Stahuj další informace!

STÁHNĚTE SI TISKOVOU ZPRÁVU
15. 2. 2010

J.A.R. A ZAHRANIČNÍ HVĚZDY
15. 2. 2010
Ahoj všem. V poslední době jsme vás trochu zanedbávali, tak se s vámi chceme podělit o některé novinky. Nejvíc vás asi budou zajímat kapely, které se chystají na letošní WAKE UP. Takže jsou to J.A.R., Akurat, Živé Kvety, PIO Squad, Toxique, The Eccos, X-Core, Kutizány, Thunderbirds, Verra Cruz… a další přijdou během března. Pro letošek bychom rádi pracovali více i s vnitřní scénou, ze které by měl vyrůst útulný klubík pro příznivce taneční muziku. Prý by se tam mohl objevit i Josef Sedloň.

Kdybyste neznali některé z uvedených kapel, zkuste se inspirovat v následujícím přehledu:

J.A.R. – nezaměnitelná česká funky formace v čele s Romanem Holým a Danem Bártou.
www.rap.cz

Verra Cruz – britská kapela hrající grunge s odkazem k hardrockové klasice.  Najdete u nich vlivy legendární Nirvany, ale i Smashing Pumpkins. Kapela má silnou fanouškovskou základnu po celé západní Evropě a člen kapely Marc James patří k excelentním a vyhledávaným kytaristům.
www.verracruz.com

KURTIZÁNY Z 25. AVENUE – česká čtyřčlenná skupina v čele s charismatickým a skvělým kytaristou Tomášem Varteckým. Typicky klubová záležitost hrající tvrdý rock se po několikaleté přestávce vrací za svými fanoušky.
bandzone.cz/kurtizanyz25avenue

PIO Squad – říká se o nich, že to na pódiu a s fanoušky umí nejlíp ze všech hiphopových kapel. Na nic si nehrají a vždy odevzdávají maximum. Vtipné, chytlavé a hopsavé. A pokud se zadaří, tato rapová kapela si na WAKE UP přiveze i živé nástroje, což by byl v historii PIO Squad ojedinělý počin.
www.myspace.com/piosquad

THE ECCOS – vynikající, šťavnaté a veselé ska od velmi početné rakouské bandičky.
www.theeccos.com

TOXIQUE – zpěvačku Kláru Vytiskovou znáte z hudebního pořadu. Kapela Toxique je sama o sobě přitažlivým zjevením na české i světové popové scéně. Šlape jim to v rytmu popu, hopu, jazzu, electropopu, anebo taky retro-popu a šlape jim to výtečně. Také sklízí uznání od hudebních kritiků, hitparád i formou ocenění jako je Objev roku Akademie polulání hudby.
www.toxique.cz

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

stand.art
18/07/2010 12:58:17

kecy tu závistivé, ste ošklivé, hanebné a hnusné! big up pro organizatory!

MT
13/07/2010 13:51:10

Pro \"strejda\": Silná závist, co? Nauč se nejdřív česky a pak si pročti pár dalších příspěvků tady na diskuzi, třeba fotky najdeš ;)

strejda
13/07/2010 13:44:09

na fotky zapomente. organizatori zbalily prachy z dotaci a serou na to.

A
08/07/2010 16:07:53

Co ty fotky u dasa??????:D:D:D

E
07/07/2010 10:24:46

a fotky budou? nejak je stále nemůžu najít

Ajvo
03/07/2010 20:03:08

Podle mě byl program zajímavej, rád bych se dostavil, ale nesehnal jsem nikoho ze známých, kdo by byl ochotný jít se mnou a důvod? Peníze ! Bohužel z řad studentů si to málokdo může dovolit. Hodně z mých známých by na Wake Up dorazilo, ale bohužel prachy nejsou. Není to jen o tom, že ve Znojmě jsou ignoranti, kteří nejradši sedí doma. Kdyby měli za co, tak se jdou docela rádi bavit.

Jan
01/07/2010 18:09:46

to KubajsHa: Naprosto s tebou souhlasím! Aby tam ty lidi dostali tak by to muselo být za dara nebo za dobrovolné. Jinak to nemá budoucnost. Myslím, že kdyby na to neměli dotace tak už se na to pořadatelé dávno vy.erou. Nijak mě nekomentujte jen jsem se potřeboval vyblejt:-)

KubajsHa
30/06/2010 23:02:40

Nějak se nestotožňuju s nazorem vesnickým a maloměšťátským.. jsem rad, chvalim pořadatele za snahu zkulturnit Znojmo hudbou a vytvořit festival ,terej bude ve fšech směrech lákavej pro fanoušky všech žánrů ale zaroven si myslim že zde je kámen úrazu....Festival který je směsice všeho, mě osobně se líbila jedna kapela z celého programu a to byli Xcore ..prominte mi to ale ja nebudu davat 300 korun za jednodenní lístek když pritom ta kapela nebude hrát ani hodinu... to si radsi počkam na to až kapela bude hrat v klubu za mnohem levnější cenu a přitom setlist bude mnohem bohatší a celková show bude trvat daleko delší dobu....

Radka
30/06/2010 18:19:38

Já jsem teda narozdíl od určitých rejpalů s Wake upem byla spokojená maximálně. Co se týče Dub FX(e)- skvělá volba!!! Teď jak jsem si procházela nejnovější příspěvky, hodně lidí na něj nadává, ale pro mě to byl největší tahák celýho festivalu, takže chválím, že vystupoval oba dva dny :) (Sice jsem ho přestím moc neznala, ale už podle videí na youtube vypadal dobře :) ). Na odpoledních koncertech jsem teda nebyla, ale z těch večerních/ pozdě odpoledních čekalo nejvíc lidí právě na Duba. A jinak k tomu ozvučení, ceny za pronajímání věci na stage - nekecejte do toho, když tomu stejně nerozumíte :) Takže ještě jednou DÍK organizátorům ;)

Tom
30/06/2010 15:39:08

Chlapci, tak teď jste fakt mimo, žádná firma vám PA systém nepronajme tak aby jste si pro něj dojeli a dělali si s ním co chcete... :-D A co vím, tak PA systém a osvětlení bylo doslova za lidovku... Samy si to dovezli, postavili, zapojili si každou kapelu a byli zde po celou dobu akce.

Kvan
30/06/2010 14:31:01

Co to meles? stage privezli a postavlili sami. ve dvou. jo chvili sme jim pomahali ale celou noc se s tim jebali oni tak kde vidis problem?

riki
30/06/2010 14:02:31

přesně tak!!! Světla jsou drahý, zvuk i pódia za den pronájmu taky - ještě vyžadujou aby jsi měl 10 bedňáků, svůj agregát na elektriku, a ještě aby sis pro to pódium, světla a zvuk sám přijel... no kurňa kde sme? za ty prachy chcu aby přijeli postavili zapojili a po celou dobu fungovali... když si objednáte v hospodě jídlo tak po vás taky za ty prachy nechcou aby jste si donesli příbor, stůl a vlastních 8 číšníků ne???

Tomáš
30/06/2010 13:42:28

No já si myslím, že kdybych byl pořadatel tak bych místo \"předraženejch světelnejch efektů\" který můžou někdy jen za den pronájmu (ty 4 - 6h kdy se používají až se setmí) cenově pohybovat klidně i za 50 tis - tak to bych raději pozval nějákou další kapelu! Myslím si že dneska je ta technika předražená! a ještě všichni co Vám to pronajímají na Vás jako na pořadateli vyžadují 5 - 8 pomocníků... no myslím si že hlavně tam jdeme kvůli kapele a ne kvůli tomu jakej kdo má led diody na pódiu!!! Jo u zvuku je to něco jinýho na tom záleží asi nejvíc...

Marek
30/06/2010 12:06:11

No sice tam ty LED hlavy nevidím a přijde mi z obrázku co tu někdo dával, že tam je převaha PAR světel ale tak možná je to jen zdání... Jestli mi chceš říct, že aprát JBL Vertec není profesionální, tak to jsi opravdu krapet mimo... L-Acoustics je samozřejmě výborný aparát, ale taky i levnější a JBL má prostě něco navíc, co L-Acoustics nemá. Samozřejmě taky záleží zvuk na zvukaři kterého si daná kapela doveze, to už ty bedny nezachrání, když on si to nastaví jak bude chtít... ;-)

veve
30/06/2010 11:51:28

Milý Marku, osobně sjezdím pracovně spoustu akcí v čr a rozhodně ti můžu potvrdit že na pódiu Zamosti kde viselo jenom v led parech zhruba třicet JBLED A7 Zoom v ceně 3500 E / ks bylo techniky za nesrovnatelně vice peněz než na wake up-u. O zvuku se vůbec bavit nehodlám ve srovnaní s profi PA systémy L-ACOUSTICS které se používají jako festivalový standart se nedá o kvalitní ozvučení na wake up-u vůbec diskutovat. Festival s mi líbil ale použitá amaterská technika prožitek sráží.

MArek
30/06/2010 10:54:08

Někdo tu tvrdí, že světla na Zámostí byli o dost kvalitnější jak na Wake upu, ty parky co viseli na Zámostí stojí přibližně jak jedna LEDková hlava co byla na Wake upu, rozhodně to nebylo osvětlení na vesnické zábavy, ale pro velké koncerty. Zvuk měl být přebasovaný? Chlapče zajeď se někdy podívat na pořádný koncert typu - AC/DC, Metallica, Kiss. Poté pochopíš jak má vypadat zvuk s pořádného PA systému, který na Wake upu samozřejmě byl...

Michal
30/06/2010 10:46:32

Ano na vesnicke zábavy chodí opravdu hodne lidí,protože jim to za tech 70 korun stačí,když jim kapela zahraje vesmes všechno co znají z Novy,oni nemusí videt originál:D

Vesničan
30/06/2010 10:07:42

Ukážu Vám jakej je rozdíl mezi vesničákama a Znojemskýma maloměštákama: Když pozvete na blbou vesnickou zábavu naprosto nicneříkající zábavovou kapelu tak na ni příjde cca 300 - 600 lidí a to pokaždé někdy i když prší! Kapela si vezme svých 8000,- a spokojená jede domů. Pořadatel si mne ruce protože zase prodal hrozně moc piva, párků a lístků za 50kč. VÝSLEDEK: Všichni jsou spokojení. Když uděláte festival ve Znojmě: Pozvete kapely ze zahraničí + celkem známý kapely z Čech. Tak dosáhnete toho, že tam potkáte 15 lidí z Prahy, 4 lidi ze Zlína 20 lidí z Brna, 5 lidí z Jihlavy, Břeclavi, Pohořelic, Hrušovan, Mor. Buďejovic a asi 350 lidí z okolních vesnic Znojma... a potom těch pár (cca 500) Znojmáků (i když tvoří největší část obecenstva) tak je to OSTUDA!!! Pro Znojmáky. Pořadatel utratí nehorázné peníze za to aby do Znojma přivezl něco co jinde v republice nenajdete! Podle mě ve Znojmě už to lepší nebude chcípl tam pes a jediný co se tam vyplatí pořádat jsou Punkový koncertíky v gogu pro 50 pankáčů a nebo pozvat nějáký komerční sračky typu Chinaski a Michal David(po tom se můžete umlátit co?) ale když někdo přiveze něco jiného než znáte z TV Nova tak jste nasraní, že pořadatel pozval špatné kapely. Víte proč je v Zámostí prý lepší festival??? Protože se tam v tom kraji umí lidi bavit :) no shrnu to - VÝSLEDEK: Dost spokojených lidí, ale mraky nepřejících lidí kteří si to hold představovali jinak a musí to sem jít za každou cenu napsat jak se jim to strašně nelíbilo. Ale ono se to hold ve Znojmě asi nedá dělat pro všechny...

mira
29/06/2010 22:59:20

já jsem byl i na Zámostí i Wake upu,a Zámostí je svátek pro třebičáky ,protože už to tam má udělaný jméno a taky je tam nesrovnatelně víc prostoru,nedokážu si představit že by na Wake upu byla další scena. já bych nechal Wake up takovej jakej je,protože rok od roku je to lepší a lepší,a tenhle rok jsem si užil víc jak na zámostí!!!!

SkoroLegal
29/06/2010 13:29:34

Kirsten>super fotoz, myslis, ze bys mi nektere mohla poslat v puvodni velikosti?

daverave
29/06/2010 13:13:53

diky za skvelej festak, atmosfera super, muzika taky. Myslim, si ze pokud byly nejake chyby, organizatori si jich sami vsimli, ja si nenechal zkazit naladu, proto se muzu tesit na pristi Wake Up. Treba se to Znojmo fakt probere, budu tomu optimisticky a naivne verit :-)

Petra T.
29/06/2010 12:25:20

Zámostí je skvělej fesťák s dlouhou tradicí. Srvonej si ale PROGRAM Zámostí a Wakeupu, cenu vstupného a pak kde je zakopaný pes? Jestli to nebude těma línýma znojmákama, co umí akorát kritizovat u počítače, ale že by zvedli zadky a šly se přesvědčit na vlastní oči/uši, natož něco sami udělat... Divím se organizátorům, že se tady na to už dávno nevykašlali!

zdenek
29/06/2010 11:54:18

hodnoceni festivalu + DUB FX v pátek, malé fronty, záchody - stage, světla zvuk (stage malá, JAŘi na ní vypadali směšně jak se tam mačkali, světla jak na vesnické zábavě, zvuk hrozný, přervaný nečitelný přebasovaný. Povinně se jet podívat příští rok na zámosti jak má vypadat scéna na festivalu. http://www.zamosti.cz/data_3/fotogalerie/133normal.jpg

Radek Železný (mdb)
29/06/2010 11:39:45

Děkuju pořadatelům za Verra Cruz!!!, JAR, Airfare,Kofe-in, Akurat, Los Perdidos, The Eccos, Toxique, Sto Zvířat a Dub FX. Moc mě mrzí, že tolik lidí nedokáže docenit vaše snahy udělat multižánrový festival, přičemž si ani neuvědomují, jaké je to dělat line up pro tolik lidí...vždycky se najde někdo, kdo bude nasranej,ale tak to je. Ještě jednou díky...hold on

kola
29/06/2010 08:56:56

Organizátoři vydržte! Super víkend, díky :)

Zdeny
29/06/2010 01:04:38

Oprava: stravitelnejsi odkaz: http://bit.ly/axMqGB

Zdeny
29/06/2010 01:02:44

K těm PVA: Pokud vím, tak původně měli hrát v pátek místo The Eccos -> http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs533.snc3/30272_1350993808667_1046012635_774632_4952054_n.jpg (časovej plán festivalu, kterej se rozdával Na statku na Bitvě o Wakeup) Bylo by dobrý, aby si někteří uvědomili, že kapely mají určitě nějakej časovej plán, kterej musí plnit. Neházel bych veškerou vinu za špatně poskládanej program na organizátory. Například mně program naprosto vyhovoval. Zjistil jsem, že i ne zrovna známý kapely můžou hrát perfektně. Hodně mě překvapili Verra Cruz, který jsem až do WakeUpu neznal a nelituju, že jsem je poznal. Ale je vidět, že většina lidí se snaží na festivalu hledat chyby. Já jsem si festival užil, líbil se mi a vím, že pokud se bude konat příští rok a bude podobně rozmanitej lineup, tak půjdu Ještě jednou bych rád poděkoval organizátorům, že něco takovýho vůbec v našem městě je. Btw nechápu, proč když se tam někdo nudil nešel domů...

Evule
28/06/2010 23:28:19

Nadáváte tady na Dub FX, ale přitom na ně tam bylo snad nejvíc lidí, dokonce někteří lidi tam jeli jenom kvůli němu, tak proč je potom problém, že byl dvakrát? Nj, organizátoři jsou fakt blbý, když tam někoho takovýho bezvýznamnýho a děsnýho daj 2x a v hlavní čas, že :-D? Strašný tohle to.. A že PVA zklamala a zahrála úplně strašně? Ano, opět za to můžou ti idioti ve vedení celé akce... Jinak, velká poklona a díky organizátorům za to, že se takováto akce může ve Znojmě uskutečňovat a doufání, že s tím nehodlají v nejbližších dobách skončit, byla by to moc velká škoda ;-). Ahoj příští rok opět na Wake Upu :)

Mik
28/06/2010 20:48:11

... spíš bych řek, že to srování bylo nějak vytržený z kontextu... jinak příjemně překvapili Toxique, zklamali Airfare.

Mik
28/06/2010 20:37:58

Za mě asi zatím nejlepší wake up. (chyběl jsem na tom minulým) Tradičně skvělé Zvířata, dobří J.A.R. První večer DUB FX. 2 Matylda: mrkni např. na youtubko. Čtyři miliony shlédnutí? Tomu stěží konkuruje i Regina Spektor z Colours..:-) i když srovnávat wake up a colours je fakt blbost, ale myslím, že to fakt nikdo nedělá.

Icik
28/06/2010 19:11:55

Sorry... Verra Cruz

Icik
28/06/2010 19:10:45

Matyldo, Matyldo... Proč propadák? Já si užil např. My dogs bone, X-core, Verra Crut aj. Co se ostatních kapel týkalo, i když to nebyl \"můj šálek kávy\", tak jsem si v klídku poslechl, pokecal s kámošama a užíval si. Ž e tě nebere Dub FX? Nó mě taky ne, ale kvůli tomu nemusím prudit. Když tě tenhle festival nebere, tak za něj příště neutrácej peníze, kup si naučný slovník a najdi si v něm odkaz o toleranci. Co se týče dotací - příští rok si o ně na městě zažádej a ukaž nám jak se to dělá. Jinak ty tvoje kecy tady jsou jenom blábolem zamindrákovanýho čecháčka.

matylda
28/06/2010 18:42:31

Nalejme si čistého vína, přátelé a sdělte mi, na co se budou organizátoři vymlouvat teď? Pan Kovařík zjistil, že ve Vídni je ve stejný termín mnohem větší akce a zadarmo - takže slabá účast je díky Vídni, jak jsem dnes četla. Aha. Nedávno pan Kovařík prohlašoval, že tento fest je významný, ba možná významnější než Colours. :):) Pánové, nic proti - do mrtvol se nekope, ale když jsem viděla vaši dramaturgii a kapely, tak to bylo jasný. Propadák jako vždy. Na počasí se už vymlouvat taky nemůžete a počet platících diváků jste odmítli zbaběle sdělit. :) No a ten váš slavný Dub FX, světoznámý to \"hudebník\" a performer... k tomu není co dodat. Ten přitáhl tolik lidí, že se ani nevešli do Louky, že? Za ty prachy .. Hoši, už radši nic nepořádejte. Promrhaný městský statisícový dotace bych do rukou amatérů, kteří si každej rok natlučou hubu - nedávala.

kirsten
28/06/2010 17:48:20

fotky: http://www.facebook.com/album.php?aid=2066853&id=1250041049&l=48d7cf4587

Kvan
28/06/2010 16:42:30

ja sem si wake up uzil i z karavanu, takze to byl asi super festak... diky poradatelum za poradani a navstevnikum za to ze se tak ochotne nechavali ozrat. vsichni ste byli super:D

SkoroLegal
28/06/2010 15:46:58

Nejake fotky nekdo?

janina
28/06/2010 13:10:32

letos super fesťák! parádní program! úplně mě to dostali Vera Cruz krom řady jinejch kapelek :) dík moc organizátorům!!

E
28/06/2010 12:53:35

tak mě taky poměrně překvalipo, jak byly kapely poskládaný za sebou...každej pes jiná ves... Dub byl asi drahý, proto tam byl 3x, ne? ale mě to více než stačilo jednou - dala bych ho dovnitř na druhou stage a pak mi ještě přišlo, že polovina všech návštěvníků měla volňásky...výdělečné to být asi nemůže, ale nedivím se, jestli bude dluh dost velký

rozumbrada
28/06/2010 12:22:47

Tady tomu všichni rozumí, ale nikdo nic nedělal.. prostě tohle byl klasickej multižánrovej festival... to že máš rád x-core a hráli až v dobu když už jsi byl nametenej je tvůj problém... na fesťáku se nemá řešit v kolik která kapela hraje (pokud teda někdo nedá hl. hvězdu ve 12h odpoledne) fesťák dobrej.. příště du zas pokud bude podobně obsazenej..

Benny
28/06/2010 10:01:04

Ten X-CORE jste fakt posrali Tak blbej cas mohl vymyslet jen dement! >:/

D.A.N
28/06/2010 09:35:06

Rozhodně dobrej fest užil sem si to ale je opravdu škoda těch x.coru že hráli tak pozdě.Jinak ať žije EU

Michal
28/06/2010 08:44:28

:D:D:D,Dub Fx již víckrát ne a ješte je dáte 2 dny za sebou,hodne slaby vykon,časy kapel snad nikdy nepochopím to nejlepší naserete tak pozde.učit se,učit se,učit se.jinak patek až do 10 hod tam hralo to nejnudnejší co sem v živote slyšel,kdyby ste tam daly Znojemskej Vicomt tak snad udelate líp a to je 2 krat nemusím

Jirka
28/06/2010 08:35:33

Pro PVA: Možná PVA je je jedna z nejstarších punkových formací u nás jenže to co tam předvedli bylo bohužel dost bída i pro posluchače pivního rocku, poněvadž s punkem jejich set neměl nic společnýho. Nejenže neměli být v hlavním čase, ale navíc díky nim spousta lidí odešla a přišla o neskutečný zážitek z \"Verra Cruz\".

Pepíto
28/06/2010 04:06:05

Festáček super !!!! Je dobré že si na svoje přišel každý at hopeři pankáči rokeři atd. každému co je libo však co sme nechtěli sme poslouchat nemuseli. ps:a poklona Gat Elektře za super dva dny ještě že tam nebylo jen techno i když někteří nerozeznaj hudební styly

prcek
27/06/2010 23:24:14

No tak kapely byly super... celej festival byl luxus! Sice málo lidí ale aspoň nebyli řady na pivko :) každopádně mě to bavilo - počasí vyšlo a asi nejlepší bylo to, že až doma jsem zjistil že tam byla ještě jedna stage :-D naštěstí techno neposlouchám takže sem ani nebyl nasranej :) nejlepší: J.A.R, Dub FX, Toxique a Vera kruuuz... a nejhorší kurtizány a ti hiphopový idioti Pio Sq. peace

PVA
27/06/2010 22:44:33

Nic proti ale P.V.A. je jedna znejstarších punk kapel u nás . .. To možná možná někteří z vás neví... a prtotože punkové obsazení na tomhle bylo mizivé .. nepočitam vyblbé rybičky 48, tak na tomhle festu byl asi samej diskant .. proto jsem se tohoto festu neučastnil.. bohužel komerce dělá divy

Extreme noise terror
27/06/2010 21:07:11

Festival se mi hodne libil Jen bych rekl ze poradi kapel byl dost nestastny Nejlepsi kapely date nakonec jako Sto zvířat, Verra Cruz nebo XCORE to jsem vazne taky nepochopil A do hlavniho casu doslova naserete kapleu PVA ktera tam nikoho nezajimala

AngelHeart
27/06/2010 18:40:02

Wake Up byl super!!! Byl jsem sice jen včera, ale za to skoro celý den a musím říct, že podle mě snad ani neměl chybu. Já byl maximálně spokojen. Po hudební stránce si určitě nemám na co stěžovat a i z hlediska organizace jsem nezaznamenal nic, co by mně pokazilo náladu. Jen mě trochu mrzí návštěvnost. Nevím, jak to bylo v minulých letech, ale řekl bych, že je škoda, že nedošlo o pár stovek lidí víc. Dojmy jak návštěvníků tak hudebníků by byly určitě lepší. Na druhou stranu z festivalu byla cítil pohoda a rodinná atmosféra. Doufám, že se za rok touto dobou opět rozhodnu správně a vyrazím směr Znojmo. Letos to totiž stálo za to!!!

Petr Nevoda
27/06/2010 17:22:27

Nejlepší jednoznačne byli J.A.R a X-CORE Nechápu pořadatele proč x-core dali ve 2:00 a poslední Plno znojmáku na ně bylo zvědaví a odešli protože hráli tak pozdě Byli opravdu skvěli.

Jurage
27/06/2010 12:04:21

Ahoj, workshop s Dub FXem paráda, tak jako celé jeho vystoupení. Tenhle muzikant, jehož kariéru sleduji již nějaký pátek mne nezklamal. Příjemným překvapením pro mne byla formace Verra cruz. Nechápu, ale co na festivalu dělala formace PVA. Tenhle nudnej, příšernej zábavovej rock v hlavní čas. NO COMENT. některý myšlenkový pochody organizátorů pro mne postrádají logiku . Například umístit agregát na výrobu el. proudu do stanového městečka. Jinak ok. čau j.

chose
26/06/2010 16:12:59

taky se dneska dojedu mrknout :) x-core to bude nářez :-)

Martin
26/06/2010 14:25:04

Hej moc se tesim na fotky...tak ukazte :-)

jakub
25/06/2010 19:02:28

prodám 4 lístky po 200 Kč tel. 721 439 994 nebo email jakub.cejka@seznam.cz

e-e
24/06/2010 12:08:36

slysela sem, ze kolem tri tisic... to bude jizda :-)

Robajz
24/06/2010 10:21:37

Jaká je očekávaná účast hostů? Ví to někdo? Díky Rob

Nokila
24/06/2010 04:55:01

Praha se tesi....

Přej si festival
23/06/2010 07:02:44

Festival WAKE UP také na portálu Přej si Festival.CZ http://www.prejsifestival.cz/festivaly.php?jmeno=Wake%20Up%20fest&tiskovka=&vice=1

Libásek
21/06/2010 19:43:52

Tak sem teda taky napíšu, program pěkný a atraktivní, takže už se taky těším a to sakra dost:) A jako Jihlavák oceňuji vkus návštěvníku bitvy, kteří vybrali skvělou kapelku A Dicktone a pořadatele za nasazení Pio Squad:) Takže ve Znojmě

Gat Electra
21/06/2010 18:59:10

an: V sekci program je celkový lineup pro oba dva dny.

kruter
21/06/2010 14:45:44

to cert: PVA jsou nejlepsi kapela vsech dob. pravoverny pankeri, nejvic! kdo vi, kdy zase budou hrat. je to skoro zazrak, ze budou na wejkapu. doporucuju si to nenechat ujit! ps: co je na tom brnofestu?

cert
21/06/2010 13:43:11

Sakra moc mě mrzí že se nemůžu zůčastnit už kvůli mé nejvíce oblíbené kapelce PVA škoda že se tento festák kryje s brněnecfestem.... Kluci z PVA zkuste někdy zahrát v Brně prosím :)

an
20/06/2010 19:24:14

je na gat el. stage znamej nejakej line up?

Petra
20/06/2010 19:08:51

Olomouc zdraví Znojmo a těší se převelice !!!!

filip
20/06/2010 13:46:49

já už se strašně těšíííím!!!

kovi
19/06/2010 15:51:31

Ahoj Jurage, JOE a všichni ostatní :-). Fotil Luboš Budný (za což ještě jednou díky), fote brzy budou na webu. Co se týče workshopů, zítra budou informace k organizaci workshopů a také zveřejníme formulář pro přihlašování. Počet míst bude omezený. Jinak Bitva taky super včetně trošku akčního závěru :-)

kovi
19/06/2010 15:51:31

Ahoj Jurage, JOE a všichni ostatní :-). Fotil Luboš Budný (za což ještě jednou díky), fote brzy budou na webu. Co se týče workshopů, zítra budou informace k organizaci workshopů a také zveřejníme formulář pro přihlašování. Počet míst bude omezený. Jinak Bitva taky super včetně trošku akčního závěru :-)

Jurage
19/06/2010 10:55:50

ahoj, neví někdo něco přesnějšího o workshopu dub fx-se ?

JOE
18/06/2010 10:39:21

Všiml jsem si, že na statku někdo fotil. Bylo by možné někde fotografie vidět?

kukurukuku
17/06/2010 17:33:54

mám radost, že postoupila kapela A DIcktone......na bitvě o WakeUp byli super, tak doufám, že to rozjedou i na fesťáku

Ifka
17/06/2010 09:44:16

Ahoj, na bitvě o WakeUp se mi celkem líbily všechny kapely. U Naturalů bylo super, že zpívali česky. Jenže bohužel možná proto nepostoupili.(?) Každopádně kluci JEN TAK DÁL:-)

Goro
17/06/2010 06:40:19

Letos ultra super program! Nejvíc se těším na J.A.R. a Kofe-in. Máme tady skvělý festival a krtitici ať se jsou vycpat. Respekt pořadatelům!

...queen E.II.
15/06/2010 09:57:47

Doopravdy mi to nedalo... To není zloba, milá Andreo, ale to je lidská HLOUPOST, zášť, závist a nepřejícnost...:-) Věřím totiž, že takové velmi hloupé komentáře pořadatele vůbec nerozhodí, protože oni s čistým svědomím mohou říci, že do toho dali vše, snad i kus svého srdce..dělají to s láskou k hudbě..a právě tento fakt odlišuje Wake-up od ostatních masových festivalů, toto je festival, který vytváří lidé, kteří milují hudbu a ne peníze. Pro mě bude Wake-up vždy festival s č. 1 :-) ... přeji mnoho úspěchů a pevné nervy.

Andrea
14/06/2010 11:29:12

Téda, že se nestydí ti, co tu tak ošklivě kritizují. Hlavně Jan Klikař - pane, vzpamatujte se. Hodnotit fest podle známosti kapel je největší chyba. Pokud berete jako dobrou kapelu tu, která je nejvíce slyšet v rádiu, tak jste se zbláznil, ne? Navíc funkce festivalu je jakási přehlídka umění, zábavy apod. Má lidi obohacovat, seznamovat s novými umělci, směry. Kdybyste neremcal a přišel se podívat, třeba budete překvapen, že objevíte kapelu, kterou jste doposud neznal a baví Vás. Předhazovat výši dotace je také směšné. Tušíte vůbec náklady na pořádání? Kolik to stojí pořadatele námahy? Umíte si představit, jaké to je, snažit se něco dělat PRO LIDI a dostat za to takovýto sekec od infantilních puberťáků? kdo z Vás něco podobného dělá? všechno má své mouchy, vždyť wakeup je teprve počtvrté, stále se to vyvíjí a tvaruje, to je třeba si uvědomit a místo odsouzení podpořit. Nenechávejte se strhnout anonymitou internetu a přemýšlejte nad tím, co vypouštíte. Vždyť vy jste jednoduše zlí! To není fér! festivaly jsou pro radost pořadatele i návštěvníků. Nikdo nenutí nikoho, aby chodil. Taháte do toho zlobu, která na festu nemá co dělat, nechte si to na doma a neotravujte. Až se na to tady ti pořadatelé opravdu vykašlou, budete békat, že ve Znojmě nic není.

kovi
14/06/2010 06:52:13

Ahoj. Dub FX hraje oba dny.

nansi
14/06/2010 01:45:16

prosim vas, Dub FX hraje opravdu oba dny jak je psano v programu? resp, hraje urcite v patek? diky

jojo
14/06/2010 00:38:27

jo! nemam slov!

daverave
13/06/2010 17:23:33

taxe to blizi, tesim se na super akci!!! Nenechte se znechutit vsemi temi kecalisty a nejchytrejsimi kritiky, ti totiz jen kecaji a kritizuji a nic nedelaji. A ze se nepletu, o tom svedci pocet takovychto festivalu ve Znojme... A preju hojnou ucast vsech dobre muziky chtivych lidi, nebot jejich chute budou naplneny :-)

Harry - Natural 95
13/06/2010 08:36:02

Zdravím za kapelu Natural 95, ačkoli jsme nepostoupili, jsme rádí, že jsme si mohli na bivně zahrát. Byli jste super, ještě jednou všem moc děkujeme. Snad se zase někdy brzo setkáme.

Pápež
11/06/2010 17:36:43

Nechápu, co tady ty prudínkové neustále řeší? Prostě bude kalba a šmitec, a prudínci ať klidně doma čumí na NOVU!!! :-)))

Honza
11/06/2010 11:24:20

Ále co, nebudem řešit jestli je to odsouzeno k zániku nebo ne, ne? A půjdem se bavit!:-) Teď jsem si všiml, že v předprodeji je 350 za dvoudenní lupen a to se dá. Půjdu tam, ale jen kvůli X-CORE....dál mě tam nic netáhne:-( Mohl by sem někdo napsat (proč to zde není?) časový plán kapel! H.

Frank
11/06/2010 10:32:38

to klikař & honza: Ukažte mi podobnej festival odehrávající se v ČR (ano určitě nějáký najdete! - když budete dlouho hledat) toto je prostě jinej festival pro jinou sortu lidí. Chcete známý jména! Na co??? Vždyť ty rádoby český hvězdy hrajou na každý akci a jsou to pořád dokola furt ti samý ksichty! Mě osobně už nebaví festivaly kde slyším pořád ty stejný ksichty (wohnout, aneta, kabáti, ewa farná, vypsaná fixa, chinaski, sunshine, klus, 3 sestry, arakain, no name, čechomor, atd.!) a kde je místo pro nový kapely? kapely který by většinu těch co jsem vyjmenoval strčily lehce do kapsy. Jak tam není žádný jméno tak tam nejdu!! To je prostě typická česká povaha... a zároveň si nemyslím, že by tam byly nějáký málo známý kapely (J.A.R., Toxique, Orbith, DubFx, Verra Cruz, Rybičky, Sto zvířat)... pokud tyto kapely neznáte tak nechápu proč se obtěžujete sem psát... pokud opravdu vyžadujete ty slavná jména - jeďte na Votvírák (tam máte všechny) a až se hudebně ukojíte tak třeba dostanete chuť na něco zajímavýho nebo novýho ;) peace

dejf
11/06/2010 09:49:21

Honzo Klikari, pokusim se inteligentne zareagovat, protoze od moc dalsich diskutujicich se to cekat neda. 1) Uz ve Znojme nejsem tak casto a nesleduju moc deni, ale myslim si, ze dava nemale castky na kde co. 2) Bitva o wake up je jen nestastne nazvany umysl trosku rozhybat hudebni deni ve Znojme a nakopnout mlade (treba zacinajici) kapely. Bohuzel to letos jsou jen BS-2, ale to je dano tim internetovym hlasovanim. Kdyby poradatele z prihlasenych proste par kapel vybrali, nikdo by proti nicemu neprotestoval, nevznikaly by zadne pochybnosti. A hlavne - vsichni, kdo prijdou na statek, si uzijou paradni sobotu, takze smysl akce rozhodne ma, prestoze ma jeste nejake mouchy. A diskuse na nesmyslna temata jsou na internetu uz tak nejak beznou veci. 3) Jestli wake up vydela nebo ne, je uplne jedno (z pohledu tebe nebo me - proste navstevnika, pripadne znechuceneho nenavstevnika), protoze penize, ktere do toho mesto dalo (coz predpokladam je to, o co ti jde), se zpatky uz nedostanou. 4) DubFX - tahak jak svina, netradicni, ale pritahne spoustu lidi; x-core - pro mistni fanousky super, a neni jich malo. Nejen typci s dlouhyma vlasama v cernych trickach poslouchaji metalcore. Pokud to ctete az sem, zkuste napsat, ktera kapela podle vas je tim tahakem festu a pritom nehraje na WU.

Honza
11/06/2010 08:16:23

100% souhlas s Klikařem. Tenhle fest je odsouzen k zániku. Bohužel.

Jan Klikař
10/06/2010 16:01:25

Když už na tento fest dalo město Znojmo nemalé částky tak byste mohli alespoň zvát známé tahouny českých festů - a obzvláště pokud jde o dvoudenní fest ... jsem zklamán, ale na druhou stranu jsem ani nečekal, že by pořadatelé něčím překvapili, takže jsem si ani tento volno neplánoval a ukázalo se, že jsem udělal dobře. \"Bitvu o wake-up\" ani moc kometnovat nebudu, když pominu to co se děje s hlasováním a náhlým vyřazováním kapel, tak hlavně mě zaráží proč to vůbec dělat ?? Stejně nakonec vyhraje ta skupina, kterou jste už vybrali, tak proč tyto komedie. Nejsem proti žádné akci která trochu zaujme, zapojí lidi apod, ale proč spíše rovnou nepozvat toho o koho máte zájem a je to ... pak se tu zbytečně rozbíhají diskuse na nesmyslné témata. Nechci být špatným prorokem, ale pokud si letošní wake-up na sebe alespoň trošku nevydělá tak je chyba už v pořadatelích a měli by si to uvědomit a zvážit, jestli je právě jejich účast na tomto projektu to pravé .... občas mi přijde, že jste tím tak pohlcení, že nevíte na co lidé chodí na jiných festech. A jesli mě chcete rozebrat DubFXem tak se nezlobte ale 95% potencionálních návtěvníků o něm do nahlášení na wakeup nevědělo a neznali ho (nebo je). Docela se divím kapele X-core, že vůbec kývla na hraní na tomto festu, jejich styl tam vůbec ani v nejmenším nezapadá. Původně jsem chtěl napsat jen dvě krátké věty a nakonec to dopalo takto. Ty věty byly nějak takto : \"zvěte kapely co lidé znají a jsou taháky festů\" a \"vyměňte lidi co vybírají kapely a udělejte z toho fest na jeden den - téměř poloviční náklady a aspoň si to lidé užijí o to víc \" Toto není žádné navážení se do tohoto festu, ale spíše vzkaz pořadatelům. Díky, Honza

dáda
09/06/2010 15:50:48

jo,jo,jo. strašně se těšíííím!

Rosťa
01/06/2010 18:39:01

Koukám, že v anketě klesl celkový počet hlasů a kapele Dotss klesly procenta... Z jakych duvodu? Podvody nebo v tom akorát máte zmatky?

dejf
01/06/2010 14:45:13

vskutku hodnotne vzkazy se tu objevuji... ani se nedivim, ze na inteligentni dotazy tu nikdo neodpovi. v te zaplave sracek si jich nikdo nevsima...

FANÓŠ
01/06/2010 14:16:19

Prej já uz hlasoval :-D tak to je vál :-D to asi ve spanku ne !!! Bezte s tim doprdele s timhle hlasovanim je uplne na hovno a vubec neni realny vodstartujte to znova pres nejakej lepsi programek :-P peace

všem mentošům
01/06/2010 13:57:55

Kapely vystoupí na statku 12.6. od 3:00 do 8:00 ráno, protože večer mají už všechny stoly rezervované místní štamgastové, kvůli závodům dromedárů

Pepek
01/06/2010 13:20:27

Uz se tady nekdo ptal,tak se taky zeptam. V kolik hodin budou hrat skupiny v tom battlu na statku? Jestli odpoledne nebo vecer? dikec za info

dejf
01/06/2010 12:40:32

Tome, on to neni tak spatny napad, aspon se v tom Znojme neco deje. A je to paradni prilezitost pro kapely se navzajem poznat, porovnat, jak kdo hraje, a v prvni rade si nekde zahrat. To, ze organizacne to neni nejoptimalneji zvladnuty, uz je vedlejsi...

Jonatan
31/05/2010 14:01:28

Tom: Chápu-li to dobře, tak ty navrhuješ, aby na \"pódiu znojemského festivalu\" hrálo všech cca 20 znojemských kapel bez boje? Takže už by nezbyl prostor pro žádné jiné skupiny...a kolik si myslíš, že by se sjelo do Znojma lidí na na takovouto akci? A kolik by sem přišlo samotných znojmáků? No nic, nejlepší bude když si takovouto akci uspořádáš sám. A přeji příjemné splácení dluhů.

Rosťa
31/05/2010 13:57:02

Tom: A co bys teda navrhoval místo toho \"boje\"?

Tom
31/05/2010 10:56:03

Chtit po znojemskych kapelach, aby \"bojovaly\" o misto na podiu znojemskeho festivalu je proste proste ubohe. Nevim, koho z tech dvou pitomcu, co to davaji dohromady napadlo, ale prijde mi to velice nedustojne.

costha
31/05/2010 08:40:03

nejvice na tom vytezi studenti VUT pobihajici po skolnich pc :-D jdu zmanipulovat strojarnu, na podnikatelce vladne Miroslav :)))

Patrik
30/05/2010 23:00:18

Uz se vi kdy a v kolik budou postupujici kapely na statku hrat?

Rosťa
30/05/2010 19:20:57

Kdyby jste udělali pořádnou anketu s registrací, tak se nějaké podvádění vůbec nemuselo řešit. Navíc čtvrtka Znojma má internet od Kulíška a ten poskytuje všem svým zákazníkům stejnou IP adresu, takže je z hlasování dost lidí vyřazeno. (kvůli tomu jsem nemohl hlasovat)

Rody
30/05/2010 18:53:13

No myslím,že to může dělat někdo záměrně,aby poškodil kapelu :(

Kája
30/05/2010 16:51:04

Hlavně že ste přihlášení ty fraško... Můžu jen dotaz? U kterejch kapel to bylo? píšete \"zmiňovaných\", to jsou teda které (mám na mysli ty co si obstarávali hlasy nepatřičně)...?

pan král kakiss
30/05/2010 12:29:22

Běžte s tou celou fraškou někam

kovi
30/05/2010 11:44:23

Přátelé, někteří z vás se snažili nekalým způsobem přidávat hlasy preferovaným kapelám. Nepřijde nám to moc fér, proto jsme smazali hlasy, které přibyly podvodným způsobem. Pokud v tom náhodou chce někdo pokračovat, zmiňované kapely z ankety smažeme.

Kája
30/05/2010 11:21:07

On je v tom hlasování stejně nějakej pudl, protože najednou ubylo hrozně moc hlasů... Měli jsme okolo 12%, najednou z 871 bylo 756 hlasů a nám ubyly procenta na 9%, vážně zvláštní... Přitom nikdo z nás si IP neměnil, teda nezaručuju to 100%, ale jsem pevně přesvědčená, že nikdo není takovej kretén...

Marx
30/05/2010 09:37:57

bo je neboť, ne nebo, blbče - když chceš být kchůl tak laskavě nepoužívej slova, o kterých nevíš, co znamenají

costha
29/05/2010 14:33:01

uzivatele skynetu nemuzou hlasovat nebot nemaji unikatni ip.. to je dost omezujici kdyz na tom frci pul primetic...

costha
29/05/2010 10:55:52

wow novy pravidla, super :) on nekdo hacknul anketu??

x6
29/05/2010 08:43:39

:-) dje dje anarchYsti v kšiltofkách djjjjjjjeeee

george
28/05/2010 19:32:41

to dejf: chce tím naznačit, že to asi budou fakt tvrdí anarchYsti :-D

dejf
28/05/2010 15:55:09

nepise se to s mekkym i?

pan král kakiss
28/05/2010 15:35:46

prej anarchysti :D :D :D

x6
28/05/2010 14:56:49

co to jo drzá veřejnost co to je?nějací anarchysti bo co.

Lubomír Jan Chlumský
27/05/2010 21:43:26

Andy: Přihláška kapely Sociální případ vůbec neobsahovala odkaz na stránky, nenapsali jste odkud jste a co hrajete, to na vysvětlení. A také nevím, proč bychom kapele měli sdělovat, že soutěž začala. Od přihlášení do soutěže máte sledovat webové stránky a ne hledat, kde někdo udělal nějakou chybu. I my potřebujeme cítit podporu pro náš festival.

NOS
27/05/2010 19:32:56

D.O.T.S.S. – metal core

Andy
27/05/2010 17:18:46

Tady Andy za kapelu Sociální Případ. Stejně jako si stěžovali Natural 95 ani my nejsme ze Znojma, ale co už. No a taky nám mohl někdo poslat maila, že soutěž už probíhá. Mějte se:)

Miki
27/05/2010 16:20:46

Znátet někdo DOTS jestli jo ,tak co hrajou

jesus
27/05/2010 11:52:31

problem je mozna v tom ze lidi svoji prdel radi zvednou za top kvalitou.. Letos by to mohlo byt na wu. Coz loni? nenech se vysmat. A nebude to jen v pocasi...

turnyourback
26/05/2010 21:59:45

matylda: Nechcu nijak čeřit vody, ale pan Kovařík se snaží ze všech sil udělat hezký, ne uplně malý festival, kde zahrají přední mladé české kapely a k tomu přidává několik zahraničních jmen. Podle mého by si toho měli lidi cenit a ne mít nepříjemné narážky. I když přiznávám, že srovnání s Colours of Ostrava je trochu přehnané, ambice na velý festival to má. Jediný problém je že lidi radši sedí doma na zadku a kafrají. Pak se takové ambiciózní projetky stávájí propadáky, protože se ty kapely nezaplatí a pořadatel prodělá. ... No a loni nevyšlo počasí navic. ... Nemám pravdu?

Harry - Natural 95
26/05/2010 21:37:25

Zdravím za kapelu Natural 95. Předem bych chtěl upozornit na to, že nejsme z Hevlína ale z Miroslavi a okolí, ikdyž na tom moc nesejde. Kdo máte zájem tak nás najdete na bandzone.cz/natural95 nebo i na fejcbůku. Týhle soutěže jsme se zúčastnili už i loni, ale těžko se soupeří \"na cizí půdě\" ale i tak to byl supr zážitek. Těšíme se na vás.

turnyourback
26/05/2010 20:10:45

Mno, podle mě by to taky chtělo dát k té anketě odkazy na prezentace těch kapel, protože krom No Dur nikoho neznám a rád bych si poslechl i ostatní a posoudil. Prolezl jsem bandzone a docela bez úspěchu. (a pokud ty kapely nemají prezentaci, tak je to vcelku vtipný) :D

costha
26/05/2010 16:40:04

...zpě co? :-D

dejf
26/05/2010 00:32:20

omlouvam se, pane krali, jen me prosim nepopravujte :D

jezis
25/05/2010 20:28:39

ochrana na zaklade ip= nic lepsiho nez bluebord ste nevymysleli :-D 0

matylda
25/05/2010 18:36:54

Pane Kovaříku, chtělo by to trošku skromnosti. Vaše velkohubá prohlášení ve znojemském plátku jsou opravdu směšná - jako \"nejbližší festival, větší než Wake Up je tedy jen Colours of Ostrava.\" Nedělejte z lidí prosím pitomce a vzpomeňte si na váš loňský propadák s názvem Wake Up. Děkuji.

pan král kakiss
25/05/2010 18:09:19

to Dejf: kytarista a ZPĚVÁK!!! :D :D :D

dejf
25/05/2010 17:03:03

Lubos: uz jsem si vas nasel (resp. nas kytarista vas nasel), ty nahravky nejsou zas tak spatny ;) vic hlasu nemusi znamenat smeleni, ale podle zkusenosti z lonska vim, ze znamena. jak jinak vysvetlis, ze pro nejlepsich 5 kapel se seslo dohromady kolem dvou tisic hlasu? myslim, ze lokalni kapely takoveho formatu, jake byly vloni, nemaji absolutne sanci tolik hlasu v tak kratke dobe posbirat. obehnout komply ve skole, kde kazdy ma svoji unikatni IP, je naopak celkem jednoduchy :) at je to jak chce, za nodur preju hodne stesti v soutezi ;)

Luboš Macháček
25/05/2010 13:50:48

Dobrý den, kapela A-Dictone neexistuje, je to A Dicktone. Kapela z Jihlavy. Internetove stranky nemame, v budoucnu možná. Jsme vcelku nová kapela, máme za sebou koncerty v Jihlavě, Brně a Praze. Momentálně pracujem na debutovém albu. Bohužel nemáme zatím žádně nahrávky dostačující kvality.Pro více informací se obraťte na email lubosmachacek@seznam.cz. Anketa od BB není vhodným nástrojem, nesouhlasím s ní, ale to neříká nic o tom, že nejvíc hlasů znamená šmelení.Celkově bych apeloval na administratory těchto stránek , aby je zpřehlednili, popřípadě dobudoucna udělali úplně jinak.

dejf
24/05/2010 17:16:46

ano, anketa od BB je pro tenhle ucel opravdu nevhodna a nevypovida o skutecnosti. nemelo by tam jit o to, kdo z kapel nasel lepsi zpusob, jak tam dostat co nejvic hlasu, ale spis o to, aby se ukazalo, koho navstevnici chteji na WU. na internetu je urcite spousta lepsich open source reseni. + mam dotaz - kdo je ta kapela A-Dictone? nemaji vubec zadny stranky, pritom maji zatim nejvic hlasu?

jezis
24/05/2010 14:48:15

anketa od blueboard= picovina.. to se zas budou vymyslet smeliny s proxy servrama a podobne... To jeste predelejte pres registraci na mail at to ma nejakou vypovidiajici hodnotu....

Přemysl
24/05/2010 10:42:34

DUB FX ! Jasná volba jedu hned !

David
21/05/2010 20:18:22

koupím dva lístky, kontakt na info@webni.cz

choze
18/05/2010 18:03:42

Ahoj, nenašel jsem rozpis kapel na jednotlivé dny festivalu. Bude to doplněno? Rádi bychom tam s ženou zavítali, ale budeme mít hlídání dítěte jen na jeden den, tak bychom si chtěli vybrat ten \"lepší\" den. :-)

kovi
16/05/2010 15:49:55

Ahoj Evule. Ano, je to správně. Goodfellas vystoupí 24.6. na Horním náměstí. Ve čtvrtek chystáme párty pod širým nebem. Bude to takové malé zahřívací kolo. Kdo přijde s kytaoru nebo nějakým vlastním nástrojem, dostane od nás pivko grátis.

Evule
15/05/2010 18:26:23

Je možný, že jsem na stránkách goodfellas četla že budou 24.6.(!) na wake upu?

Derek
11/05/2010 21:59:20

Adame jo no tady v Olomouci to lidi moc neznaji ale ja sem se do toho zažral fest .... Uz se tam tesiiiiiiiim ale dny ubihaji čim dal pomaleji :D hm nic no Proste Nejjj :D .4eva .KONCIM :D

Adam
11/05/2010 13:14:22

Zdarec, paráda, konečně někdo schopný pozval na fesťák do ČR mistra Dub FX. Myslím, že tohle je jasná hvězda festivalu, u lidí už je hodně známý a podle mého by se jeho návštěva v ČR měla více propagovat :)

daverave
02/05/2010 23:12:32

zdarte, no letos to bude parada, uz se moc tesim. Hlavne na Verra Cruz, kdo me znaji, pochopi :-) Ocenuju veskerou drinu spojenou s organizaci a preji pevne nervy a hodne stedrych sponzoru!

Petra
02/05/2010 20:04:53

Těšíme se ;-) MOC Lengoši

Andrejka
29/04/2010 12:12:07

Super kapely, hlavne se tesim na Airfare, ktery sem si naposledy zamilovala :)

Anet
28/04/2010 19:51:14

Palec nahoru, Dub FX v Čechách, nádhera!!!

Lubomír Jan Chlumský
28/04/2010 10:55:22

Ahoj Zdenko, ještě několik brigádníků potřebujeme a pokud Ti je 18, tak mi napiš mail (lubomir.jan.chlumsky@wakeup.cz), s uvedením jména, bydliště a mobilu.Díky.LJCH

zdenka
28/04/2010 10:27:09

hoj..kapely sou super :) jen mam dotaz, ohledně brigády na wake upu, popř. komu napsat, nebo už se lidí neshání?

Gat Electra
22/04/2010 22:21:21

Ahoj Aleno, v letošním roce se vnitřní stage promění v jeden velký klub. Tentokrát dostane přednost taneční muzika s předními českými DJs..

alena
22/04/2010 13:20:26

a co kolabo znojmo hip hop přej vydávají nové cd a co jsem zaslechla těch pár treků je to šupa,protoze minule a před minule tam hráli ! dikec

kovi
21/04/2010 23:14:24

Ahoj Miro. Manau nebudou. Moc se omluváme, ale letos to neklapne :-(.

mira
21/04/2010 22:18:04

a co manau???videl jsem rozdeleni kapel a manau tam chybi??

Majkina
14/04/2010 08:26:33

Zdravim Wake up! Chci se zeptat jestli bude nějakej plakátek? A výbšr kapel luxusní, J.A.R. špička a i takový Thunderbirds určitě budou supr!

kovi
10/04/2010 14:00:20

Ahoj. The Switch letos nebudou. Příští rok třeba ano. Za všechny tipy děkujeme a doufáme, že se nám podařilo pár vašich přání naplnit. Otázka financí je mimochodem poměrně důležitá. Však se pojďte zapojit a můžete se snámi vrhnout do organizace festivalu. Každá pomoc vítána. Pak je samozřejmě i větší možnost zapojit se přímo do tvorby programu.

anonym II
09/04/2010 22:11:30

a co? tak na ně jeď potřetí někam jinam. PIO Squad nejvíc!

Kubajsha
09/04/2010 20:33:40

Kdyby se to ještě letos povedlo je přilákat, tak to by byla jejich premiera ve Znojmě , navic si myslim že tato kapela odpovída kvalitě a u nás je to nejlepsi crossover kapela.. Ja na nich už byl dvakrat v Brně a atmosféra byla neopakovatelná...Rád bych si to zopáknul

anonym
09/04/2010 18:15:26

konečně něco kloudnýho hošánci....

dejf
09/04/2010 16:47:49

kovi, o the switch ti psal kdosi uz jako odpoved na uplne prvni dotaz, co bysme chteli za kapely, moc dobre si to pamatuju ;) jinak ja bych jeste doporucil n.o.d.u.r. :D

kubajsha
09/04/2010 16:44:54

hele kovi .. minulej rok jsem nad nimi prosil nejvíc jak jsem mohl a někdo z od Vas mi řekl že jsou moc drazí , že se na to prdí

kovi
07/04/2010 10:01:42

Rybičky - nechte se překvapit :-) The Switch - jo, super kapela. Ale že vy se vždycky s těmi nápady ozvete, až když je program skoro hotový?

Aňulajs
06/04/2010 21:31:24

Kubi, musím s Tebou jako vždy souhlasit...The switch je prostě super!

Kubajsha
06/04/2010 18:00:16

Jako každej rok řikam i spolu s dalšíma lidma pozvěte The.switch safra..jenomže furt nic a nic...

emma
06/04/2010 15:44:55

Ahoj jak to dopadlo s Rybičkama 48 ?? díky

costha
06/04/2010 13:45:21

toxique-lux :)

zuzka volavec
04/04/2010 15:07:57

Tak to je nejvíc pecka, díky!

julie
04/04/2010 14:20:48

Jo! To není možné!!! Dub FX!

kovi
29/03/2010 23:06:52

Ahoj lidi. 1. Seznam potvrzených kapel najdete v novinkách (videa i text). Připravujeme další. 2. DUB Fx bude :-) 3. Bude nový web, už na něm děláme, jen buďte prosím ještě trošičku trpěliví. Děláme na všem celkem intenzivně, ale pár nadšenců by se nám ještě hodilo :-). 4. Letáček taky bude, hned po webu. 5. A máme vůbec kromě DUBa zvát ještě nějaké další kapely? :-)

Petra
29/03/2010 11:05:04

Dub Fx - bude nebude? Nějak tady toto téma zapadlo.....Chystám se na festival hlavně kvůli němu, takže máme nějaké novinky - potvrdil už? Petra

Jirik
29/03/2010 10:15:11

...hodně dobrej výběr kapel?!?!... Kde prosík. Já jsem tady žádný program nenašel

Marta
29/03/2010 08:48:20

Super fesťák a máte hodně dobrej výběr kapel, těším seee! bude nějakej plakátek?

Vojta D
26/03/2010 14:29:48

Supr, doufam, ze rozjedete poradnou kampan, at se o tom vsichni dozvi:-) Za Duba posilam pusinky:-D

kovi
24/03/2010 14:20:45

budou :-)

hm
22/03/2010 08:52:01

už mám vybranou dovolenou na wake up tak co budou nebudou

OK?
20/03/2010 16:47:47

tak co, chlapi, jak to vypadá?

kovi
10/03/2010 17:29:16

Ahoj Radime. Zrovna jsem posílal manažerovi náš návrh... Tak držte palce. Předpokládám, že se k tomu běhěm pár dnů vyjádří Mr. DUB a pak už se třeba můžeme začít těšit... A já jsem optimista. :-)

Radim
10/03/2010 11:41:14

Kovi: tak co ten dub fx bude bude?

charley
10/03/2010 10:40:28

Už to chce zase nějaký novinky co?

blatnik
04/03/2010 17:14:06

jooooooo DubFX!!!

Pardubickej Hejsek
04/03/2010 17:14:02

Ty vole, koukej dovalit, bude kalba jako dobytek, kterou jsme tu za ercmilion patalion benedek neměli!!! Dovááál, DubFX!!!

Kejty
04/03/2010 17:07:17

Souhlasím s Dudysem a Klárkou, to by bylo husky kdyby přijel:-))))konečně nějaká pohodova music!!!!Už mě opravdu nudí jezdit na fesťáky kde jsou pořád ty stejné \"ohrané\" kapelky!!!!!

Dudys
04/03/2010 16:58:47

chtit je slabe slovo :), DubFX rulez!!!

vero
04/03/2010 11:15:53

jooooo.... chceme Duba, chceme Duba!!!!! aj s FX... sem s nim... Znojmo bude slavny!!! :D

Jeza
04/03/2010 11:04:45

Dub FX prijede to je squely !!!! to bude kalba ...

klara
04/03/2010 11:04:35

já si myslím že by to bylo bezvadný kdyby dojel...příznivců má v ČR fakt hodně a asi by to dost zdvihlo návštěvnost....ono taky kvůli tomuhle by asi víc lidí bylo ochotno ujet i víc kiláků a dojet i přes to, že by jim to normálně přišlo daleko.....a ta atmosféra potom..by taky byla o něčem jiným... eeej my slibujem že budeme víc utrácet...:-D))))) hlavne když dovalí.. :-) děěkuujeeeeeem i za snahu ;-)

honza z brna
04/03/2010 10:56:02

super, to by byla fakt bomba kdyby ste tu Dub FX dostali, to bysme z bandou z brna urcite dorazil!!!

Petra
03/03/2010 21:04:36

Nemůžu do davů. Špatně snáším cestování. Ale na Dub FX bych určo dojela.

janina
03/03/2010 18:20:38

kluci, držím moc moc pěsti s Dub FX, aby to celý klaplo, páč jít si ho poslechnout ve Znojmiku naživo by byl nářez!!

Kubajsha
03/03/2010 14:50:08

Dub FX jo já bych si ho poslechl..

kovi
03/03/2010 14:40:51

dejf: budeme se nad tím muset zamyslet :-)

kovi
03/03/2010 14:38:49

Ahoj Radime a všichni. S DUB FX je to fakt přesložité. Jednáme od listopadu. Chvíli to je ano, pak jedou na jiný festival... Takže poslední verze je taková, že máme do pátku říct, jestli jsme schopni akceptovat jejich novou cenovou nabídku. Je to poměrně hodně. Takže co vy na to?

Radim
02/03/2010 18:41:05

Kovi, je to fakt stoprocentní ten DUB FX? Já jsem teda viděl tvůj koment na bandzone profilu DUB FXe, ale nepředpokládám, že se ti na něj ozval :)

dejf
01/03/2010 13:50:42

Kovi, myslim, ze vitez lonske bitvy by mel uspech ;)

Kamil
27/02/2010 12:16:19

wooow DUB FX ... Díky .. DÍÍÍKY

Lenka
26/02/2010 12:15:43

No když jsem v tom videu uslyšela Dub FX, tak jsem šla do kolen. Tohle bude pecka!! Díky, díky :D :D

AAAAA
26/02/2010 09:55:25

Imodium letos prosííím !!! viděl jsem je s kurtizánama a bylo to super

kovi
21/02/2010 13:40:17

Ahoj děcka. Jojo, s webovkama nám dejte ještě pár dnů. Stejně tak program potřebuje update. Tak ještě prosím strpení.

nokila
21/02/2010 07:04:01

presne jestli tam jede Dub fx tak se mnou pocitejte.... jen kdyz kouknu na program tak ho tam nevidim...wtf?

Iris__
20/02/2010 19:48:08

Héééj, cože, DUB FX, děláte si prdel??!! Tak to je nářez, doufám, že to klapne !!!

sysel
20/02/2010 17:51:12

Hej, to vypadá dobře! Těším se!

kovi
19/02/2010 23:01:03

ahoj Dejve. jaký místní kapelky bys doporučil? :-)

dejf
18/02/2010 10:07:54

tak se chvili budem bavit taky normalne, co rikate? letosni lineup vypada dost slibne, tesim se na to. asi to neni uplne hlavni hvezda, ale jsem zvedavej na x-core, jejich novy valy jsou daleko lepsi nez ty zpivany v cestine :) jinak teda j.a.r., zvirata, kurtizany, no luxus ;) a nemuzu se nezeptat: co nejake mistni kapelky? vystoupi? :D

Jirka
08/02/2010 21:28:58

nezlobte se na me,ale tenhle festival je organizačne uplne vedle,od listopadu zde není žadna komunikace a celkove se tady nic nedeje,s takovou pujde tenhle festival rychle do zapomení,sem z toho velmi smutny,tak sem vam fandil.

gobo
07/02/2010 15:36:42

na W.U. kašlu ,jedu na Sonisphere,to je vo něčem jiným,achoj vseci.

Otík
07/02/2010 13:24:46

Oh Jarine.. tvůj příspěvek toť vskutku duchovní skvost :-) Tvůj úvodní pozdrav tupým vesničanům (mimochodem pokuď žiješ v ČR tak jsi také vesničan zapráskaný) píšícím sem debility s přáním, aby i nadále zůstali debily, bezesporu tebe samého řadí mezi tytýž debily vúči nimž se snažíš (marně) vymezit. ´ Nicméně to, že zde je web pro trubky omezený na který píšou lidi jen kokotiny a zhovadilý blebty, který nikoho nezajímají bude asi pravda - což vysvětluje tvůj příspěvek :-) Nicméně přeji ti krásný zbytek víkendu a příště než něco napíšeš tak ti doporučuji omývat si přirození ve vlažné vodě...prý to pomáhá.

jarin
07/02/2010 12:10:27

je mi vas vazne lito ... vesnicani zapraskany!!! vsem co tady pisou ty debility preju jen to nejlepsi - hlavne to aby dale zustali debily kteri neumeji nic jen psat a drbat na mistech jako je tohle. Vesnice .. nikde jinde se tohle nedeje ..jen na takovych mistech kde se pohybuji vesani a omezeny hovada. Na velkych k necemu slouzicich bookach si lidi povidaji, pisou si poznatky, davaji si tipy, organizuji ankety aby se vsichni co nejlepe domluvili, ale tady? (a ne jen tady,ale i na 1000 jinych malych webech ať elektr.tekk systemu,akci atd,atd)tady ne .. tady se proste jen nadava a melou sracky nejakych kokotu co nemaji trochu soudnosti a nedrzi radsi hubu. Jen pro info, presne pro takovy trubky omezeny jako jsou tihleti, se udelal web kde kazdy pise jen kokotiny a zhovadely blebty ktery nikoho nezajimaji,jen ty samy ubozaky kteri na to lezou porad dokola...hledejte tupci tupý. A k tomu vasemu minifestu - nebudte hloupy kluci .. udelejte to multigenrovy !!! live bandy vseho druhu, elektronickou kvalitni stage a zlamaniny s hihopem .. 3 x stage plnohodnotna a nemichana s jinymi styly.cely vikend tam perte jen tu samou muziku. A ne jako loni. To byl maglajs ktery se jen tezko zkousnul. Zamerte se na kvalitni styly a dobry promo. A to ze nemate jeste ted vyjety nejaky ucinkujici .. a co jako!!vsak s tim vyjedete .. ne?

Jirka
31/01/2010 16:47:08

Mýbo: Srovnej si ty sračky co máš v hlavě, protože jestli to co jsem napsal pokládáš za \"fašos kecy\" tak tam opravdu nic jinýho nemáš. A jak jsem už psal. O tom kdo kam a co bude psát ty a tobě podobní vypatlanci rozhodovat nebudete.

Kubajsha
28/01/2010 18:20:20

já chci The.Switch nebo Crashpoint

michal
26/01/2010 10:17:42

Kurva tak aspon naznačit byste už mohly,seru vam na to koupil sem si listek jinam,nehodlam čekat už co u vas bude,utekly by me listky za zavadejici ceny na jine festivaly.sbohem

Anselmo
25/01/2010 13:40:47

Já chci LuŠtěLu! :-)

George
24/01/2010 20:39:12

Vy tady teda řešíte hovadiny... kdybyste radši pozvali Unifiction - to by byla bomba!!! Nejlepší show na pódiu, co jsem od jakýkoli český party viděl a slyšel. Doporučuju!

Mýbo
22/01/2010 19:10:27

Milí Jiříčku, vše je v moci nejvyšší. A své fašos kecy si nech na jiné stránky. Tady na tebe neni nikdo zvjedavej. Naskakuje mi s tebe husi kuze.

Jirka
22/01/2010 13:32:20

Milý \"Meebo\": A ty si jako hraješ na koho? Na pánaboha, na Hitlera? O tom kdo kam na netu poleze a co tam bude komentovat nebudeš rozhodovat ani ty, ani tobě podobní.

Meebo
20/01/2010 12:52:57

to kPk: jedinej, kdo tady valí sra*ky, tak jsi ty... pokud se ti wake up nelíbí, tak sem nelez a dej ostatním pokoj... to platí i pro ostatní, kteří tu melou ho*na

kPk
19/01/2010 22:23:02

Tak jinak. Po četných útocích a kydání sraček organizátoři usoudili, že pro letošek WAKE UP organizovat nebudou.

aleš
18/01/2010 10:16:37

zase samy sračky,nic mimořadneho?????!!?!?!?!?!?kapely dopolednich hodin na jinych festivalech.diky to videt nemusim,vypada to že program bude zase horší než minuly rok.

kovi
15/01/2010 22:21:46

Co se týče kapel, zkuste hodit oko na Fejsbůk. No a co se týče healdinerů, jednáme s Manau, Dub FX. Zajímat vás může třeba i Toxique, nebo Akurat či Verra Cruz. Zatím ale není potvrzené, spíše to dáváme k diskusi. Během 14 dnů bychom to měli rozseknout.

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

Generální partner Město Znojmo
Hlavní partneři
S podporou Evropského fondu pro regionální rozvoj - Evropské územní spolupráce
Hlavní mediální partneři
Mediální partneři
mp3.SETY.cz
Partneři